Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς κάνω εγγραφή νέου χρήστη αν είμαι διοργανωτής ή υποστηρικτής δράσεων;

Από το μενού πατάτε «Εγγραφή» και οδηγείστε στη φόρμα εγγραφής χρήστη. Ένας χρήστης μπορεί να είναι είτε διοργανωτής δράσεων είτε υποστηρικτής δράσεων ή και τα δύο.

Συμπληρώνετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία τα οποία είναι σημειωμένα με αστερίσκο.

Εάν εγγραφείτε ως υποστηρικτής είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε στο κάτω μέρος της φόρμας, σύμφωνα με τα κατάλληλα πεδία, όσα πιστεύετε πως μπορείτε να προσφέρετε στις ομάδες που διοργανώνουν δράσεις.

Εφόσον κατά την εγγραφή σας έχετε καταχωρήσει την ομάδα, τον οργανισμό ή την εταιρία σας ως διοργανωτή δράσεων, μπορείτε στη συνέχεια μέσα από το «Ο Λογαριασμός Μου» να κάνετε επεξεργασία των στοιχείων σας. Στην περίπτωση που έχετε εγγραφεί μόνο ως διοργανωτής μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας ώστε να γίνετε και / μόνο υποστηρικτής και αντίστροφα.

* Όταν κάνετε εγγραφή, πρέπει η ομάδα, ο φορέας ή η εταιρεία σας περάσει από την έγκριση του δήμου Αθηναίων προκειμένου το προφίλ σας να δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα. Όταν εγκριθεί από το δήμο (μέσα σε διάστημα 48 ωρών), θα ειδοποιηθείτε με σχετικό email.

2. Πώς κάνω είσοδο χρήστη στην πλατφόρμα αν έχω ήδη κάνει εγγραφή ως διοργανωτής ή υποστηρικτής δράσεων; Τι κάνω αν έχω ξεχάσει τον κωδικό μου; (και για διοργανωτές και για υποστηρικτές δράσεων)

Από το μενού πατάτε «Είσοδος» και οδηγείστε στη φόρμα εισόδου. Συμπληρώνετε το email και τον κωδικό σας. Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας πατήστε τον αντίστοιχο σύνδεσμο κάτω από τη φόρμα.

3. Πως καταχωρίζω μια νέα δράση; Πως μπορώ να επεξεργαστώ μια ήδη καταχωρισμένη δράση μου; (για διοργανωτές δράσεων)

Για να καταχωρίσετε μία δράση ή για να επεξεργαστείτε μια καταχωρημένη δράση σας θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει «Είσοδο» από το menu.

Στη συνέχεια, επιλέγοντας το «Καταχώριση Δράσης» από το μενού, συμπληρώνετε τα απαραίτητα πεδία στην αντίστοιχη φόρμα.

Για την καταχώριση της δράσης σας είναι απαραίτητη η συμπλήρωση των στοιχείων τουλάχιστον μιας επιμέρους δράσης.

Επιλέξτε το + στο τέλος του πεδίου «Επιμέρους Δράση 1» σε περίπτωση που η δράση σας:

α. πραγματοποιείται σε περισσότερα από ένα σημεία στην Αθήνα
β. είναι επαναλαμβανόμενη σε διαφορετικές ημερομηνίες ή/και ώρες
γ. περιέχει περισσότερες από μία επιμέρους δράσεις σε περισσότερα από ένα σημεία στην Αθήνα (π.χ. Φεστιβάλ Δρόμου το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες από μία δράσεις, σε διαφορετικές ώρες στο ίδιο ή σε διαφορετικό σημείο στο χάρτη όπως συναυλία, δράση καθαρισμού, δράση για παιδιά, κ.ο.κ.). Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρίσει όλα τα σημεία στο χάρτη καθώς και τις διαφορετικές ημέρες και ώρες των δράσεων σας.

Επεξεργασία της δράσης σας μπορείτε να κάνετε από το λογαριασμό σας, από την επιλογή «Επεξεργασία δράσεων».

4. Πως ανεβάζω open call; (και για διοργανωτές και για υποστηρικτές δράσεων)
  • Επιλέξτε το «Καταχώρηση Open Call» από το μενού.
  • Συμπληρώστε τα πεδία της φόρμας.
  • Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του open call σας επιλέγοντας το «Επεξεργασία Open Call» από το «Ο Λογαριασμός μου».
5. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική πλατφόρμα του συνΑθηνά αν είμαι υποστηρικτής δράσεων;

Εφόσον έχετε κάνει εγγραφή ως υποστηρικτής δράσεων, έχετε συμπληρώσει στην αντίστοιχη φόρμα τη μορφή της υποστήριξης που μπορείτε να προσφέρετε σε όσους διοργανώνουν δράσεις. Αντιστοιχίζοντας τη μορφή της υποστήριξής σας με τις ανάγκες των δράσεων που καταχωρίζονται στο σύστημα, το συνΑθηνά σας ενημερώνει με email:

α) για όλες τις σχεδιαζόμενες δράσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν την προσφορά σας αμέσως μόλις πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας.
β) για κάθε νέα δράση που μπορεί να αξιοποιήσει την προσφορά σας αμέσως μόλις αυτή δημοσιευτεί.
γ) για όλες τις σχεδιαζόμενες δράσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν την προσφορά σας σε μηνιαία βάση.

Στα email αυτά περιέχονται τα στοιχεία επικοινωνίας των εκπροσώπων των ομάδων πολιτών με τους οποίους θα μπορείτε να έρθετε απευθείας σε επαφή, εφόσον το επιθυμείτε.

6. Σε τι μου χρησιμεύει η ηλεκτρονική πλατφόρμα του συνΑθηνά αν είμαι διοργανωτής δράσεων στην Αθήνα; Τι δυνατότητες διασύνδεσης μου δίνει;

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του συνΑθηνά αποτελεί εργαλείο προβολής και διάδοσης των δράσεων των ενεργών πολιτών της Αθήνας με αποδέκτες τα πιο ζωντανά κύτταρα Κοινωνίας των Πολιτών της Αθήνας, την δημοτική αρχή, τους υποστηρικτές δράσεων καθώς και το ευρύτερο κοινό.

Μέσω των ανοιχτών προσκλήσεων (open calls) οι διοργανωτές δράσεων έχουν τη δυνατότητα να προσκαλούν κάθε ενδιαφερόμενο την ενίσχυση των δράσεών τους.

Τέλος, μέσω του συνΑθηνά οι ομάδες πολιτών που διοργανώνουν δράσεις μπορούν:

α) να συνεργάζονται με άλλες ομάδες πολιτών
β) να συνδέονται με ένα δίκτυο υποστηρικτών που μπορούν να ενισχύσουν τη δράση τους μέσω:

  1. χρηματικής χορηγίας
  2. προσφοράς σε τεχνογνωσία
  3. προσφοράς σε είδος
  4. εθελοντικής εργασίας

γ) να απευθύνουν τα αιτήματά τους προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων ηλεκτρονικά

Σε κάθε περίπτωση προτείνεται η όσο το δυνατό πιο έγκαιρη ανάρτηση των στοιχείων των δράσεών σας, ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η προώθηση των αιτημάτων σας για υποστήριξη.

7. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική πλατφόρμα του συνΑθηνά αν ανήκω στο ανθρώπινο δυναμικό του δήμου Αθηναίων;

Η πλατφόρμα του συνΑθηνά αποτελεί πολύτιμο εργαλείο γνώσης των προτεραιοτήτων των ενεργών πολιτών της Αθήνας. Μέσα από τις δράσεις τους οι πολίτες υποδεικνύουν λύσεις για μια πιο όμορφη, λειτουργική και βιώσιμη πόλη.

Οι επιμέρους αντιδημαρχίες, διευθύνσεις και υπηρεσίες μπορούν να αξιοποιούν τη δυνατότητα δημοσίευσης των ανοιχτών προσκλήσεων (open calls) για να προσκαλούν σε συμμετοχή τις δυνάμεις της Κοινωνίας των Πολιτών οι οποίες μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους συμμετέχοντας ενεργά ή προτείνοντας λύσεις.

8. Τι είναι οι θεματικές κατηγορίες που βρίσκω στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του συνΑθηνά;

Οι 10 θεματικές κατηγορίες του συνΑθηνά αποτυπώνουν τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησης των ενεργών πολιτών της Αθήνας, με βάση τα στατιστικά στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το συνΑθηνά.

9. Τι είναι τα best practices;

Best practices (βέλτιστες πρακτικές) είναι οι δράσεις που αξιολογούνται από την ομάδα του συνΑθηνά ως δράσεις υψηλής επίδρασης. Για την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών η ομάδα του συνΑθηνά αξιολογεί τις δράσεις με τα παρακάτω κριτήρια:

  1. Μέγεθος Προβολής (αριθμός ατόμων που οργάνωσαν και συμμετείχαν στη δράση ή ωφελήθηκαν από αυτήν, προβολή από τα MME)
  2. Συνδεσιμότητα (συνεργασίες με άλλες ομάδες, μεμονωμένα άτομα, υπηρεσίες του Δήμου, υποστηρικτές και εμπειρογνώμονες)
  3. Εντοπιότητα (αντιστοίχιση της δράσης με την υπαρκτή ανάγκη μιας περιοχής ή γειτονιάς)
  4. Συχνότητα (βαθμός επαναληψιμότητας της δράσης)
  5. Πρωτοτυπία (δυνατότητα μιας δράσης να φέρει κάτι νέο στην πόλη)
  6. Δυνατότητα μεταβίβασης (δυνατότητα μιας δράσης να πραγματοποιηθεί και αλλού ή/και από άλλους).
10. Τι είναι τα toolkits;

Toolkits είναι τα εγχειρίδια που αποτυπώνουν τη μεθοδολογία του τρόπου υλοποίησης δράσεων οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί αποτελεσματικές ως προς τον τρόπο που ενισχύουν την αλληλεπίδραση ανάμεσα στην Κοινωνία των Πολιτών και την τοπική αυτοδιοίκηση, οδηγώντας τελικά στην αναβάθμιση της δημοτικής αρχής. Στόχος τους είναι να είναι ανοιχτά και μεταβιβάσιμα, ώστε να μπορούν να υιοθετούνται από όλους όσοι ενδιαφέρονται να εφαρμόσουν αυτές τις πρακτικές.

Μετάβαση στο περιεχόμενο