20.04.2022

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων | Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών

Open Calls
Σύνδεσμος Εκδήλωσης
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων | Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών

Deadline: 22/05/2018

Ο 2ος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με τη Goldair Handling και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος υπάλληλος αεροδρομίου στο Check in

 

Get Into Tourism Customer Service με τη Goldair Handling!

Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η Goldair Handling, 15 στην Αθήνα και 5 στη Σαντορίνη!

Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με τη Goldair Handling και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος υπάλληλος αεροδρομίου στο Check In.

Απόκτησε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση, εστιασμένη στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάνε στην αγορά.
Απόκτησε εργασιακή εμπειρία, από εργοδότες στον κλάδο του Tourism Customer Service.
Βελτίωσε τις δεξιότητές σου σε θέματα ομαδικότητας και επικοινωνίας, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή σου.
Μάθε πώς να υποστηρίξεις τις δεξιότητές σου σε μία επαγγελματική συνέντευξη και φτιάξε ένα δυνατό βιογραφικό.
Όλοι οι συμμετέχοντες:

Θα ληφθούν υπόψη από τη Goldair Handling για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.
Θα λάβουν υποστήριξη από την Κοιν.Σ.Επ. knowl (μέχρι 6 μήνες) στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν επιπλέον ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.

Κύρια καθήκοντα και ευθύνες:

Προετοιμασία των ελεγκτηρίων εισιτηρίων που θα χρησιμοποιηθούν για κάθε πτήση
Έλεγχος εισιτηρίων, μεγέθους αποσκευών και έκδοση της κάρτας επιβίβασης
Έλεγχος ταξιδιωτικών εγγράφων (ταυτότητα, διαβατήριο, βίζα)
Επιβίβαση στο αεροσκάφος
Προετοιμασία για έξοδο επιβίβασης, ανακοινώσεις, παραλαβή αποσκευών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της πτήσης
Εξυπηρέτηση επιβατών που συνεχίζουν το ταξίδι τους με ανταπόκριση
Επικοινωνία τόσο με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας όσο και με τους εκπροσώπους ή τα πληρώματα των αεροπορικών
Έλεγχος του υλικού της αεροπορικής που εξυπηρετείται
Άλλες εργασίες που σχετίζονται με την ειδικότητα, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες
Ενδιαφέρεσαι;

Αυτά που χρειάζεται να έχεις είναι:

Πτυχίο Πανεπιστημίου ή Απολυτήριο Λυκείου
Γραπτή και προφορική γνώση Αγγλικών επιπέδου Lower-B2
Επιθυμητή τρίτη γλώσσα
Εξοικείωση με Η/Υ
Με προσήλωση στη λεπτομέρεια και την ομαδικότητα
Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Ικανότητα λήψης πρωτοβουλιών και διαχείρισης προβλημάτων
Ικανότητα εκτέλεσης εργασιών σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας παράλληλα μια επαγγελματική και αποτελεσματική προσέγγιση σε καταστάσεις υψηλού στρες
Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, διπλωματικότητα, αυτοέλεγχο, οργανωτικότητα, ομαδικότητα, αποφασιστικό χαρακτήρα με την ικανότητα της αμφίδρομης επικοινωνίας και της «διαχείριση» δύσκολων πελατών
Δήλωσε τώρα συμμετοχή και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο του Τουρισμού.

Γίνε κι εσύ μέλος μιας ομάδας που χαρακτηρίζεται από την «Προοδευτική Σκέψη, την Καινοτόμο Δράση, και τη Σκληρή Δουλειά» – Δημήτρης Γκoλέμης, Ιδρυτής της Goldair, 1955.

Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα υλοποιείται από το Prince’s Trust International, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση, σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες διαφόρων κλάδων.

Πληροφορίες στο: 2108312868

Αιτήσεις συμμετοχής εδώ

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο