Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;

Ο τρίτος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με την AVIN και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος Υπάλληλος Πλατφόρμας Πρατηρίου.

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η AVIN!

Κύρια καθήκοντα και ευθύνες:
• Προθυμία, ευγένεια και αμεσότητα στην επικοινωνία με τους πελάτες
• Ενημέρωση των πελατών για τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες και επιπλέον υπηρεσίες
• Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση
• Εφαρμογή των Κανόνων Υγιεινής, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος, καθώς και των Σχεδίων Έκτακτης Ανάγκης
• Ομαδικό πνεύμα και υποστήριξη των συναδέλφων εν ώρα εργασίας
• Διατήρηση των χώρων του πρατηρίου σε καθαρή και ασφαλή κατάσταση
• Έλεγχος του εξοπλισμού και των προϊόντων της εταιρείας διασφαλίζοντας ότι είναι πάντα σε καλή κατάσταση
• Γνώση και επίτευξη των προσωπικών στόχων

Ενδιαφέρεσαι;
Δήλωσε τώρα συμμετοχή στην ιστοσελίδα μας http://knowl.gr/getintogreece/ και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο.

Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 23/9/2018 στις 23:59, η τελική επιλογή θα γίνει κατά τη διάρκεια του Taster Day (28 Σεπτεμβρίου) μέσω συνεντεύξεων και το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου.

Σημειώνεται ότι ο 3ος κύκλος (τμήμα) θα φιλοξενήσει μέχρι 20 άτομα, κατόπιν αξιολόγησης.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στην Ελλάδα από το Prince's Trust International του Πρίγκηπα Καρόλου, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και τη δική μας Knowl social enterprise for life long learning, σε συνεργασία με σημαντικές εταιρείες, διαφόρων κλάδων.