Το περιοδικό δρόμου «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία του και μας προσκαλεί να συμμετάσχουμε στο νέο του κοινωνικό πρόγραμμα μικρών συνδρομών, θωρακίζοντας τους πωλητές και συμβάλλοντας στη βιωσιμότητα του ελληνικού περιοδικού δρόμου, σε μια δύσκολη, για όλους, συγκυρία.


Με γνώμονα την προστασία της υγείας των πωλητών του από τον κορωνοϊό, το περιοδικό δρόμου «σχεδία» θα απέχει, τουλάχιστον έως την Τετάρτη 1 Απριλίου, από τα φυσικά σημεία πώλησής του, δηλαδή τους δημόσιους χώρους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, έστω, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, η «σχεδία» ξεκινάει μια καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών.

Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16€ – περιλαμβάνονται τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8€), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4€, όσο δηλαδή κοστίζει και στο δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.

Προσκαλούνται, με άλλα λόγια, οι φίλοι και υποστηρικτές του ελληνικού περιοδικού δρόμου να κάνουν μία συνδρομή και για τους επόμενους τέσσερις μήνες να λαμβάνουν το αγαπημένο τους περιοδικό στο σπίτι.

Σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει και με την πώληση στο δρόμο, από κάθε συνδρομή, για κάθε 16€, για παράδειγμα, το 50% (8€) θα αποτελεί έσοδο για τους πωλητές του περιοδικού. Και πώς θα γίνει αυτή η διανομή με έναν δίκαιο τρόπο; Η διανομή θα γίνεται με βάση την αρχή την αναλογικότητας.

Στόχος είναι τόσο να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «σχεδίας» συνολικά, η οποία –όπως έχουμε επανειλημμένα καταγράψει– δεν έχει άλλους πόρους, πέρα από αυτά που προκύπτουν από το «υπόλοιπο 1,5€», τις διαφημίσεις κ.λπ. (για περισσότερα βλ. οικονομικό απολογισμό 2018: www.shedia.gr/media/uploads/apologismos_2018.pdf).

Το περιοδικό είναι ο αιμοδότης και όλων των υπολοίπων κοινωνικών προγραμμάτων της «σχεδίας», είτε πρόκειται για τις Αόρατες Διαδρομές και την Εθνική Αστέγων είτε και γι’ αυτό ακόμα το «σχεδία home».

Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής.

Συνδρομητής μπορεί να γίνει κάποιος είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.

Για συνδρομή πατήστε εδώ: https://shediahome.gr/product-category/syndromi-periodikou/

Στην ιστοσελίδα www.shedia.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα.

Στη φωτογραφία, το εξώφυλλο του τεύχους Απριλίου 2020, η κυκλοφορία του οποίου ανεστάλη τουλάχιστον έως την Τετάρτη 1 Απριλίου.