COM_IE_NOT_SUPPORTED

Σε αυτές τις συνεδρίες συμβουλευτικής, η κυρία Μαρία Φωλά, υπεύθυνη του τμήματος Επικοινωνίας του Ιδρύματος Μποδοσάκη, θα βρίσκεται στα γραφεία του Social Dynamo για να παρέχει συμβουλευτική σε μη κυβερνητικές οργανώσεις και ομάδες πολιτών, πάνω σε θέματα PR και επικοινωνίας.

Ενδεικτικά, μερικές από τις θεματικές πάνω στις οποίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν κατευθύνσεις είναι οι εξής:
– επαφές και δικτύωση με τα ΜΜΕ
– online παρουσίαση ΜΚΟ και συμβουλευτική σε θέματα ιστοσελίδας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης
– στρατηγική και στοχοθέτηση των ΜΚΟ σε σχέση με τα ΜΜΕ
– διοργάνωση εκδηλώσεων, διεξαγωγή και αξιολόγηση
– εσωτερική επικοινωνία

Πού και πότε
Η συμβουλευτική διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo (Σεράφειο δήμου Αθηναίων, Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός) τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου, 14.30-16.30.

Για να κλείσετε ραντεβού, συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής

Λίγα λόγια για την κυρία Φωλά:

Η Μαρία Φωλά δραστηριοποιείται στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων εδώ και 20 χρόνια. Έλαβε το πρώτο της πτυχίο από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου το 1996. Παράλληλα, ξεκίνησε να εργάζεται ως δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Το Βήμα» και στην ΕΡΤ. Συνέχισε τις σπουδές της στο Λονδίνο, λαμβάνοντας Master of Science in Media and Communications από το London School of Economics. Εργάσθηκε ως σύμβουλος επικοινωνίας στην εταιρεία APCO Worldwide στις Βρυξέλλες, ως Διευθύντρια Τομέα στη Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας της ΟΕΟΑ ΑΘΗΝΑ 2004 και ως Director στο ελληνικό γραφείο του διεθνούς δικτύου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Burson-Marsteller. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς από το χώρο του τουρισμού, των τροφίμων και ποτών, της υγείας, της τεχνολογίας και άλλων κλάδων. Από το 2013 είναι επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας του Ιδρύματος Μποδοσάκη, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών μέσω των συμπράξεων του Ιδρύματος με εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ΕΚΕ. Το 2010 ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή με θέμα «Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand: η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας» στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Μιλά αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά.



Παρακαλώ συνδεθείτε για να καταχωρίσετε open call